HTML

Tánctér(kép) figyelő

Hírek, aktualitások a tánc világából, különböző stílusairól és amit a táncról tudni lehet.

Szemezgetés...

Friss topikok

  • bb art co production: AUDTION ! Különben a Gyagilev balettel került az USA-ba...és ott maradt....nagyszerü tncosnő volt... (2008.09.10. 00:44) Égiekkel táncoló...
  • ordas eszme: performance á la HURA P SEX: Mára az élet majd minden területét eluralja a hamis információ áradat... (2008.03.31. 01:49) Szokatlan performance...
  • kere: Valóban ki kell bírni, mert gusztustalan, amit ez csinál. A hastáncosokat égeti. Félig guggolgatva... (2008.01.18. 10:53) Elmehetünk ám a PeCsába...
  • Eszter: Én ott voltam a versenyen és versenyeztem!Csak annyit ,hogy én nem így döntöttem volna mint a zsűr... (2007.12.01. 19:21) Csillagfény parádé...
  • Varga Ilona: Béke veled Mester! (2007.11.23. 18:49) Röviden a Mesterről...(Maurice Béjart-ról)

Linkblog

Partneroldalak

htpp://www.tanc.lap.hu

Elégedetlen Spice-lány...

2007.12.03. 08:46 retrob

 

Mel B elbukott

 

A magyar Szombat esti lázhoz hasonló táncversenyen Mel B. csak második lett, pedig sokáig vezetett. A Dancing with the Stars utolsó adásában hatalmas csalódás érte Mel B.-t. Hiszen az egész műsor alatt nagy kedvencnek számított, azonban az utolsó szavazásnál mégis meg kellett elégednie a második hellyel. Neki és partnerének is könnyek csillogtak a szemében az eredményhirdetés után.

"Természetesen nagyon boldog vagyok, hogy egyáltalán idáig eljutottunk. Nem gondoltam volna, és nagyon nagyszerű volt az egész műsor, élveztem az itt eltöltött időt. Mégis nagyon fáj, hogy csak másodikak lettünk. Hiszen ez azt jelenti, majdnem nyertünk. És ez a majdnem fáj." - mondta a Spice Girl a show végén.

Pedig a többi Spice-lány is megjelent. Victoria Beckham, Emma Bunton, Mel C. és Geri Halliwell az első sorból szorított Mel B. sikeréért. Sajnos, azonban nem eléggé.

Forrás: www.tanc.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dancerob.blog.hu/api/trackback/id/tr40250379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása